mandag, oktober 1

Tapet eller maling...??






Veggen bak sofaen skal gjøres noe med nå i høst. Men det store spørsmålet er bare hva?? 
Skal vi male veggen i en grånyanse eller finne en fin tapet? 
Jeg er bare litt redd man går lei tapet, da må det i så fall bli en som er varig i farge
og som passer til alle årstider.. noen forslag??(det blir maling har sjefen bestemt)







Ellers har lyngen flyttet inn på stuebordet vårt med sin fine høstfarge, 
denne planten gir rett og slett en skikkelig høstfølelse:):)



Det har dessverre av flere årsaker ikke vært stor aktivitet her på bloggen i det siste. 
Men nå går vi mot høysesong for blogging damer så dere skal ikke se bortifra at jeg er tilbake 
for fullt igjen veldig snart:) Hvis noen vil følge meg daglig er det bare å titte innom:


Instagram
@by_Stavenjord




Ha en fin uke:)
Janne




4 kommentarer:

  1. Lykke til med valg av farge på malinga!
    (Kjedelig med slike sjefer som skal bestemme altså! Jeg har en som nekter å hjelpe meg å bære det nye-gamle skapet mitt opp på stua fra garasjen, før jeg kan si hvor det skal stå... altså... alt til sin tid! kniiis ;)

    Ønsker deg en fin uke, og en super oktober! :D

    SvarSlett
  2. spennende!
    tror jeg ville gjort som sjefen mener og malt veggen. da kan du alltids male over igjen om du blir lei!
    En mørk gråtone eller feks. sober hadde sikkert vært kjempefint. hadde hvertfall fremhevet bildene dine på veggen :)

    marte

    SvarSlett
  3. Hei hei! Står her med samme dilemma! Jeg syns det hadde vært tøfft med kalkmaling i en gråfarge! Blir litt betong preg på den og det er så fint med rustikk! Lykke til med valget! klem klem

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så fin header og så flotte bilder! Fin og lun høststemning! Ha en flott dag!
    Klem.

    SvarSlett