mandag, juli 2

Før - Belegningssteinen










Her kommer noen før-bilder fra inngangspartiet til huset vårt. Som nevnt tidligere vil det til uken bli lagt 130 kvm med belegningsstein foran hele garasjen og en sti inn til huset, samt en liten rad foran kjøkkendøren..(her skal det settes opp et hyggelig lite bord med stoler)

Steinen vi skal legge kommer fra Benders og er varianten Labyrint Antikk, den antikke overflaten skapes faktisk ved at de slår kjetting på steinene, utrolig fint spør du meg:) Fargen på steinene vil gå i gråmiks, vi valgte denne fargen med tanke på at det er ganske mye stein som skal legges å da er det fint at det brytes litt opp med en mikset fargepalett.


Ha en fin uke så lenge:)
Janne**



6 kommentarer:

  1. Dette blir fint! Gleder meg til å se resultatet!:)

    SvarSlett
  2. Det blir kjempefint og passer så godt til huset deres!
    Så artig å komme over flotte nye blogger. Lagt meg til som følger og gleder meg til å følge med videre!

    En flott dag til deg!

    SvarSlett
  3. Ojoj! det tenkjer eg blir fint! :D
    alltid kjekt å få slike store og drastiske endringar og, for så mykje ein gjer med hus og heim er nesten usynlege sjølv om dei gjerne tar lang tid og er kostbare.. Gleder meg til å sjå "etter"-bilete!

    Idun

    SvarSlett
  4. oh hallo du liebe
    ihr wohnt ja sowas von wunderschön.
    dein blog ist ein traum.
    herzlichst daniela

    SvarSlett
  5. Hei, Så fin blogg du har. Følger deg gjerne videre. Spent på å se hvordan det blir!

    SvarSlett