søndag, oktober 14

*PEACE* i høstværet




Det er ikke så ofte jeg viser meg på bloggen, men akkurat i dag ville jeg gjerne vise litt peace i høststormen...
Vet ikke hvilket vær det er akkurat der du befinner deg, men her bøtter det ned i allefall....






Derfor har jeg funnet frem KK sitt julenummer og satt meg godt til rette i sofaen med stearinlys,en god og varm te-kopp...
det er ikke stort annet å finne på i dag. Men det er da virkelig kos også når man hører regnet piske på rutene
og lyden av Melissa Horn fra radioen..


Håper alle har en like fin søndag**
Janne:)

6 kommentarer:

  1. Innesøndag i regn er slett ikke det verste man har. God, varm drikke og lesestoff er i fokus her også. Riktig god søndag!

    SvarSlett
  2. Så flott du er:)og ein innesøndag med dei syslene Høyres bare heilt flott ut!
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  3. Fine jente og fin genser! God søndag ! klem

    SvarSlett
  4. Hello from Finland :) Where have you find that lovely blouse?! Would love to have the same kind of blouse for me also!

    Have a nice weekend,
    Marja

    SvarSlett